בהרצאת TED המדהימה של דוויד פיליפס (מומחה לסטוריטלינג והעברת מסרים) על המדע הקסום מאחורי הסטוריטלינג הוא פותח ומספר על עיתונאי שרצה לוודא האם סטוריטלינג הוא באמת הכלי המכירתי החזק ביותר. הוא קנה 200 מוצרים באיביי בשווי של עד דולר כל אחד וביקש מ 200 סופרים לכתוב על כל אחד מהמוצרים הללו סיפור. לאחר שעשו זאת הוא הציע את המוצרים למכירה באיביי עם הסיפור לצידם. האם היה הבדל?
אלו התוצאות המדהימות: את 200 המוצרים הוא קנה ב 129 דולר ומכר אותם ב 8000 דולר!
והכל בזכות סיפור!
אנשי המכירות המובילים כיום מוכרים בקלות וביעילות בזכות סטוריטלינג, הם לא עסוקים בלמכור ללקוח אלא בלספר לו סיפור טוב.