הסדנה: "פשוט לכתוב הרצאה!"

הסדנה המקיפה בארץ לכתיבת הרצאות

14 מפגשים

"מרכז מאור". התע"ש 20 כפר סבא (בית הפעמון). כניסה דרומית. קומה 3.

יש לך סיפור אישי יוצא דופן?

רוצה להפוך אותו להרצאה סוחפת ומרתקת?

חולם להפוך למרצה מבוקש?

בעל עסק, רוצה לבנות הרצאה מיוחדת לקידום מוצר הדגל שלך?

יחד נבנה הרצאה סוחפת, כריזמטית, מרגשת ומתובלת בהומור, כזאת שתכשיר אותך להיות מרצה מבוקש שעולה ומופיע על במות בביטחון ואף תיצור עבורך ערוץ הכנסה נוסף חדש וריווחי שיעניק לך סיפוק אדיר ותחושת הגשמה!

לכל אחד מאיתנו יש סיפור חיים ששווה לספר!

רוב האנשים יגנזו או יקברו את הסיפור שלהם במגירה ולעולם לא יוציאו אותו לאור. חלקם יחלמו לספר את סיפור חייהם אך לא יעזו לעשות זאת ויתהלכו בתחושת פספוס של בזבוז הייעוד או המתנה הייחודית שהחיים העניקו להם – היכולת להעצים ולשנות מציאות של המוני אנשים ושל עצמם.

רק קומץ של אנשים, בעלי ביטחון עצמי ותעוזה, יבחרו בדרך האמיצה של שיתוף הסיפור והמסר החשוב שלהם עם העולם.

אז איך משיגים את הביטחון העצמי הזה? איך יוצרים את הכוח הפנימי להופיע מול קהל? איך מנתבים חוויה אנושית ייחודית לתוך מבנה הרצאה נכון ומדויק ומנגישים אותה לקהל?
ובכלל, מאיפה מתחילים?

אני מזמין אותך ללמוד:

  • איך מייצרים מהסיפור האישי מבנה הרצאתי ברור ומוצלח שיתקבל באהדה, יעורר השראה, יסחף ויצחיק – ויהיה מרתק, עוצמתי ואותנטי כל פעם מחדש!
  • כיצד מתגברים על מערכת המחסומים שמונעת מאיתנו להתיישב ולכתוב, ועל הפחד לפתוח את הלב ולהיחשף מול אנשים שאנו לא מכירים.
  • איך מוציאים פרויקט כזה מהכוח אל הפועל. כיצד יוצרים מתוך בליל של מילים ורעיונות לא מגובשים טקסט שקושר את כל הקצוות באופן הגיוני וסדור ויוצר הרצאה מגובשת ושוטפת.

הסיפור האישי שלי

בשנת 2010 חליתי בסרטן נדיר של ילדים, שלב 4 עם גרורות בכל גופי.
בעקבות הממצאים היה עליי לעבור סידרת טיפולים אינטנסיביים הכוללים מספר ניתוחים, כימותרפיה, הקרנות והשתלת מח עצם. נאמר לי שסיכויי ההחלמה שלי אינם גבוהים, בלשון המעטה.
למרות כל הפחדים והקשיים קיבלתי החלטה לתעד את כל התהליך ולנסות לצחוק כמה שאפשר על כל חוויה שעברתי בזמן המחלה.
לאחר כמעט שנה וחצי ונגד כל הסיכויים, הרגתי את הסרטן מצחוק!
שנים אחרי, ולאחר שהפכתי את סיפורי האישי להרצאות, סדנאות, ספר ואפילו סדרת טלוויזיה מצליחה, אני כאן בכל כוחי כדי לקחת אתכם כל הדרך אל מסע הניצחון האישי והמרתק שלכם!  

אין סיפור לא מעניין!

חושש שהסיפור שלך לא יעניין אף אחד? שנושא ההרצאה שלך יבש ומשעמם ואין סיכוי שהוא יעניין את הקהל? נכונה לך הפתעה גדולה!


בכל סיפור חיים ובכל תחום שזורות חוויות אנושיות, מרגשות ומצחיקות. בוא לגלות אותן יחד. בוא נברר יחד מה הסיפור שלך!

 

חולם להפוך למרצה מבוקש? הדרך לשם קצרה יותר ממה שאתה חושב!

את הסיפור שלנו נכתוב פעם אחת, אז כדאי שנעשה את זה טוב!
לקחת סיפור חיים, להדק ולתמצת את שלל החומרים, לדעת לעשות ויתורים כואבים ולהגיע לארץ המובטחת – זו אומנות!
לדעת לסנן את הטפל מהעיקר, לכוון למטרה ליצור מבנה נכון שגם יחבר את הקהל וגם יוציא ממך את הקול הייחודי לכדי סיפור סוחף – דורש מקצועיות וניסיון.
רק באמצעות שיתוף פעולה מקצועי, אינטימי ועמוק עם מי שהוא בעל ותק רב שעשה זאת אינספור פעמים עם מרצים מסוגים שונים ובעלי סיפורים אישיים מגוונים – אפשר להגיע לתוצאות יוצאות דופן!

למי זה מתאים?

  • לכל מי שיש לו סיפור אישי וחולם להפוך למרצה.
  • בעלי עסקים שרוצים לקדם מוצר דגל.
  • ספורטאים ומאמנים שרוצים לספר את סיפור חייהם.
  • אנשי ביטחון, צבא ומשטרה בעלי קריירה מעניינת ומרתקת בעבר או בהווה.
  • שחקנים ואנשי במה וטלוויזיה שרוצים להתפתח בכיוון נוסף.
  • כתבים ועיתונאים שרוצים לחשוף את מאחורי הקלעים של תחום הסיקור שלהם.
  • מי שמחפש שינוי קריירה ורוצה להתפרנס מהרצאות לארגונים ומוסדות. 
  • מי שרוצה ללמוד כיצד להעביר תכנים בצורה קלילה ומלאת הומור. 

איך זה עובד?

שיטת 3 המרכיבים של אייל אלטויל ליצירת הרצאה בלתי נשכחת:

שלושת מרכיבי ההצלחה בשיטה שלי שייצרה חלק מהמרצים המובילים והידועים בארץ:

הומור אינטליגנטי

הומור לסוגיו וצחוק הם הכלים שמחברים בין אנשים ומגשרים על פערים. הרצאה משולבת הומור אינטליגנטי גורמת לקהל להיות קשוב ומרותק ולרצות להמשיך ולהקשיב בשקיקה לדבריו של המרצה.
על פי אנציקלופדיית “אאוריקה”, חוקרים גילו שלא פחות מ-5 אזורים שונים במוחנו נכנסים לפעולה ברגע שמשהו מצחיק אותנו. מה שאגב מסביר היטב את הקשר המקובל שאנו מוצאים בין אינטליגנציה להומור.
היתרון באנשים המפגינים הומור על הבמה, הוא שהם יודעים לתכנן ולכתוב חומרים שכתובים כל כך טוב עד שהם נתפסים כאלתור – כאילו הרגע הומצאו בראשו של הדובר.

להוציא את הפרפורמר שבך

לכתוב טקסט כל אחד יכול, אבל כדי שהוא באמת ירתק, יסחוף, ירגש ויגרום לקהל לא להוריד את העיניים לרגע מהמרצה, הוא חייב להיות מגובה במבנה תסריטאי מדוייק ומוכח.
כדי ללכוד את תשומת הלב של הקהל עלינו לדאוג לשני דברים:

  • לייצר דמות גיבור שעוברת תהליך דרמטי של התפתחות מתחילת המסע ועד סופו אשר כוללת נקודות תפנית, אירוע מחולל, נקודת שפל, אירוע שיא, יציאה לאור ועוד.
  • לזקק את תובנותיו האישיות של הגיבור לכלל כלים פרקטיים שיוכלו לסייע, להעצים ולשנות את חייהם של האנשים בקהל.

התסריט המנצח

כמה פעמים נתקלתם בפרפורמר מדהים, סוחף ומהפנט ביכולותיו ואמרתם לעצמכם: “וואו איך הוא כובש את הקהל! איזו אנרגיה מיוחדת הוא מביא איתו, כמה משמעות יש בתוכן שלו, גם אני רוצה להיות עוצמתי כל כך!”
מצד שני…
כמה פעמים ראיתם מרצה מונוטוני שהתיש אתכם עד שאמרתם לעצמכם “אני לא מאמין שבזבזתי את הזמן והכסף היקרים שלי בשביל חוויה נטולת מהות וחסרת ערך שכזאת…”
הבחירה מי מהשניים הללו תהיו ואיזה חותם תשאירו על אחרים תלויה אך ורק בכם!
לכל אחד ואחת מאיתנו יש סגנון ייחודי שמתבטא בשפת הגוף, בהתנהלות ובדרך שבה אנו מתקשרים. סגנון שהוא חלק בלתי נפרד ממי שאנחנו. כדי להיות הכי טובים, צריך לא רק לדעת להביא את היכולות שלנו לידי ביטוי ולדייק אותן בצורה מרבית אלא לפתח במקביל עוד צדדים “רדומים” שנמצאים בנו ושמספקים תוספת כוח משמעותית, רבדים ועומק נוספים להופעה שלנו.
רק בתהליך ממוקד ולפי שיטה מובנית אפשר להגיע להרצאה שבנויה נכון, מעבירה את המסר בצורה נכונה ומדויקת ושתספק לך תחושת ביטחון וגאווה בהופעה שלך מול קהל.
 

הסדנה המקיפה ביותר להוצאת הסיפור שלך לאור!
"פשוט לכתוב הרצאה"

ניצור מסגרת עבודה נכונה שתאפשר תוך זמן קצר ובפעולות ממוקדות, לדייק את החומרים, להנגיש אותם ולהביא את עצמך לתוך הדבר בלי פחד ובשיא העוצמה. לחבר, למקד, לצרף, לתכנן, לסנן, לאסוף ולייצר מהחומר הנהדר שלך הרצאה שתפורה למידותיך תוך מחשבה על הקהל שיושב מולך והכלים שאותם הוא מקבל!
עבודה דרך היגיון, יצירתיות, סדר מחשבתי, הומור והמון רצון טוב, אשר יוליכו אותך בדרך סלולה ובטוחה אל היעד וגם יעניקו לך אמונה ביכולותיך!
נלמד להסיר מגננות, להסתכל עמוק, לגעת פנימה ולשלוף החוצה תובנות וסיפורים שאפילו שכחת שהיו קיימים. כאלו שיאפשרו להכניס לתוך ההרצאה רגעים אותנטיים וחשובים למסר שאתה מבקש להעביר ויגרמו לקהל להזדהות.
להבין מה חשוב ומה לא חשוב. לעשות סדר בדברים ולתת את הכותרות הנכונות. למצוא עוד רבדים ועוד נקודות התייחסות שלא חשבת עליהן קודם.

הולכים יד ביד דרך תהליך עבודה ממוקד:

שלב א': פיצוח 10 השאלות המנחות המהוות בסיס הכרחי לכתיבת הרצאה מצליחה ומכירתית.
שלב ב': יצירת מבנה הרצאתי מותאם לסיפור אישי וחידוד המסר המדויק, להבטחת הרצאה מרתקת וסוחפת.
שלב ג': כתיבת תוכן ההרצאה בצורה מעניינת שתניע את הקהל לפעולה ותהיה מותאמת לאישיותו הייחודית של המרצה.
שלב ד': עבודה על הכנת מצגת.
שלב ה': שיטות ללמידת טקסט ההרצאה בעל פה ליצירת הרצאה שוטפת וזורמת ומלאת ביטחון.
שלב ו': עבודה על העברת ההרצאה וטיפים לעמידה מול קהל.
שלב ז': הכוונה בקידום ושיווק ההרצאה להמשך.

כיצד הסדנה "פשוט לכתוב הרצאה" בנויה?

מפגש מספר 1 – חשיבות המסר!

מתובנה לרגע סיפורי.

במפגש זה נכיר, נתאם ציפיות ונצלול ישר למים העמוקים, נבין ונתרגל כיצד מזקקים רעיון שלם לתובנה קולחת, מעוררת השראה ומעבירים אותה בצורה מרגשת וסוחפת, שנכנסת כמו חץ ללב הקהל, והכל בדקה אחת! כשההרצאה פוגשת את אומנות הסטורילינג הקהל מתחבר למרצה מהמקום הכי עוצמתי ואישי שיש.

מפגש מספר 2 – מאיפה לעזאזל מתחילים לכתוב הרצאה מנצחת!?

עשר שאלות הבסיס ההכרחיות לפני שבכלל יוצאים לדרך.

בדיוק כמו שלא בונים בניין מהקומה השביעית, ולא מניחים אפילו לבנה אחת ללא תוכנית מפורטת, בכדי למנוע קריסה שלו, ככה לא מתחילים לכתוב הרצאה לפני שעונים על השאלות הכי חשובות להצלחתה! במפגש זה נענה על שאלות כמו" 'מה הסיפור שלכם?', 'מה יוצא לקהל מההרצאה שלכם ואילו כלים אתם מספקים לו?', 'מה הפרמיס של ההרצאה'? ועוד שאלות סופר חשובות שנתעמק בהן ונתרגל את כתיבתן, בכדי ליצוק בסיס חזק, מדוייק ויסודות איתנים המותאמים במיוחד עבורכם ושיבטיחו תוצאות מעולות!

מפגש מספר 3 –המשך תסרוט 10 השאלות.

ממשיכים לקבע את היסודות, ולחדד את המהות ואת השליחות!

כפי שציינתי, 10 השאלות הן הבסיס להכל! הרצאה מצוינת ומדויקת, נשענת על המסמך הזה. במפגש זה נמשיך להעמיק ב 10 השאלות, נדייק את השליחות של כל אחד ואחת מכם, ונייצר מסמך עוצמתי שיהיה הבסיס האיתן של ההרצאה המנצחת שלכם.

מפגש מספר 4 – כיצד בנויה הרצאת סיפור אישי?

מבנה הרצאתי כתסריט סוחף.

מה קורה כשעולמות הקולנוע והטלוויזיה פוגשים את עולם ההרצאות? שילוב קטלני שמייצר הרצאה עוצמתית! כזאת שמצד אחד גורמת לקהל להזדהות ולהתרגש אתכם ועם הסיפור שלכם ומצד שני מאפשרת לו לקבל מכם כלים פרקטיים שישפיעו על חייו לטובה! במפגש זה נכיר מושגים כמו נקודות תפנית, אקספוזיציה, אירוע מחולל ועוד. נלמד ונתרגל כתיבה של מבנה הרצאתי מדוייק ומוכח שלב אחר שלב. נניח את היסודות ליצירת מהלך של דמות הגיבור שלכם מנקודה א' ועד לנקודה ת', תוך כדי ג'ינגול באומנות בין כל נקודה ונקודה בכדי לפרוט על רגש הקהל ולסחוף אותו לחוויה מעוררת השראה.

מפגש מספר 5 – אין שני לתסריט ראשוני!

פתיחת ההרצאה והחשיבות של השליש הראשון.

לרושם שתעשו בדייט ראשון יש חשיבות עליונה לגבי המשך הפגישות, בדיוק כך גם לשליש הראשון של ההרצאה יש חשיבות עצומה ברתימת הקהל להקשבה וריתוקו בכל יתר ההרצאה. במפגש זה נלמד ונבין לעומק את נקודות המפתח של פתיחת ההרצאה שלכם. כאלו שיגרמו לקהל להבין מהרגע הראשון בדיוק לאן הם הולכים, מה הם מקבלים ושמולם עומד מומחה שהם משתוקקים ללכת איתו יד ביד עד הסוף!

מפגש מספר 6 - מרגישים את ההתחלה!

כתיבת ותרגול השליש הראשון של ההרצאה.

כמו כל כתיבה טובה, היא דורשת תרגול, העמקה וחידוד המסרים עוד ועוד עד לזיקוק התובנות ברמה הגבוהה ביותר. במפגש זה נמשיך בכל הכח את מפגשינו הקודם. נתסרט ונחדד את השליש הראשון של ההרצאה שלכם, נגלה עוד רבדים, נתרגל ונעמיק את פתיחת ההרצאה עד לרמה שנוכל לגשת לשלב הבא עם בסיס איתן, בטוחים ומרוצים.

מפגש מספר 7 - מתקדמים לעבר האמצע

כיצד ליצור שליש שני מרתק וסוחף!

השליש השני של ההרצאה הוא ליבת הסיפור! הוא הזמן בו דמות הגיבור עוברת את התהליך הכי עוצמתי, משמעותי ומהותי שלה. השלב בו היא חווה קשיים לצד הצלחות, התפתחות לצד התרסקות ובו בעצם מתבצעת הגדילה שבו היא מבינה את כל התובנות הכי עמוקים שלה בדרך ליציאה לאור. במפגש זה נבין לעומק את המהלך אותו עוברת הדמות שלכם ומה התובנות אותם היא רוצה להעביר לקהל! נדייק את המעברים מנקודה לנקודה ונשים דגש על העברת הסיפורים בצורה שתשאיר את הקהל מרותק וצמא לעוד.

מפגש מספר 8 – מחזקים את היסודות

ממשיכים להעמיק ולתרגל את ליבת הסיפור והעברתו!

כיאה לשלב הכי ארוך ומורכב בהרצאה, הוא גם דורש את הזמן הרב ביותר לתרגול והעמקה. אני אהיה איתכם שם במפגש זה כדי להמשיך לפצח, לדייק, לתסרט ולתרגל בכדי להבטיח את הסיפור הכי עוצמתי שיש.

מפגש מספר 9 - עדיין שליש שני??? ברור!

הידוק וסגירות אחרונות.

כן, כן, כן… עדיין ממשיכים עם השליש השני… אנחנו לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר! הקהל שלכם ואתם ראויים לשליש שני עוצמתי וסוחף ככל הניתן!

מפגש מספר 10 – מריחים את הסוף!

השליש האחרון של ההרצאה.

זה רק נשמע שאנחנו ממש בסוף, אבל חשוב לתת גז עד הרגע האחרון. לשליש השלישי, על אף שהוא הקצר ביותר, יש משמעות עצומה! הוא בעצם מסכם את כלל ההרצאה ושולח את הקהל עם זיקוק המסר בנוגע לכל מה שהוא חווה עד עכשיו ועם הנעה לפעולה ברורה לגבי איך הוא יכול להתחיל ליישם זאת בחייו כבר מרגע זה! בשלב זה נלמד שלב אחר שלב כיצד מסיימים הרצאה, מה הנקודות החשובות ביותר בה וכיצד לשלוח את הקהל הביתה מרוגש בדרך שתגרום לו לא להפסיק לדבר על עליכם ועל ההרצאה שלכם.

מפגש מספר 11 – פוש אחד קטן...

פוש אחד קטן...

במפגש זה ניתן עוד קצת גז על הידוק השליש האחרון וחידוד הסיום של כל אחד ואחת מכם. מיד לאחר מכן נעבור ללמוד על המצגת: כיצד לזקק מסרים חשובים במצגת, איך בוחרים תמונות וחומרים נכונים ומה הדרך לגרום למצגת להעצים ולשרת אתכם במקום להחליש אתכם.

מפגש מספר 12 – עזרים לתמיכה בהרצאה

עוד קצת מצגת, ללמוד, בחירת שם ייחודי להרצאה וטיפים ללמידת הטקסט בעל פה.

הרצאה זה חשוב מאוד, אך כל מה שמתלווה אליה חשוב לא פחות! במפגש זה נעמיק במצגות שלכם, נפצח את הכותרת של ההרצאה שלכם ותבינו ותקבלו כלים כיצב ניתן לילמוד את הטקסט שכתבתם בעל פה, כי אחרי הכל אתם אוטוטו אתם על הבמות!

מפגש מספר 13 - אמן אורח - הפתעה 🙂

מפגש מספר 14 – שלום לכם מרצים מקצועיים! אבל מה עושים מעכשיו?!

צפייה בהרצאות נבחרות, שיווק להמשך, תעודות ומילות סיכום.

זהו, יש לכם הרצאה! ברוכים הבאים לעולם ההרצאות וכל הכבוד על התהליך העמוק והאמיץ שלכם. אבל מה קורה מעכשיו? מה עושים הלאה?… אז אחרי שנצפה בהרצאות נבחרות כדי לחוות איך נראה המוצר הסופי וניתן עוד דגשים על העברת ההרצאה, נעבור לדבר על שיווק ועל הצעדים הבאים שעליכם לעשות ואיך לעשות אותם בצורה הטובה ביותר, על מנת שההרצאה שלכם תגיע אל הקהל אותו אתם מייעדים ותעשה את הבאז אותו אתם כל כך רוצים, בדרך לשליחות חייכם!

עם מה אני יוצא בסוף:

בסוף התהליך כל אחד מן המשתתפים בסדנא ייצא עם:

  • הרצאת דגל בת כ–60 דקות.
  • כלים להעברת ההרצאה בצורה מקצועית.
  • ידע ותבניות ליצירת הרצאות נוספות בעתיד באופן עצמאי!
  • בניית תשתית למצגת.
  • כלים לשיווק ההרצאה ביום שאחרי.

בונוסים

  • ספר שלי מתנה לבחירה: "הסרטן מת מצחוק" /  "למי קראת אבא?!".
  • פגישת אסטרטגיה אישית בת 45 דקות בסיום הסדנה להזנקת ההרצאה!

מספר תמונות ווידאו מהסדנה:

אייל אלטויל פשוט לכתוב הרצאה סדנא
אייל אלטויל פשוט לכתוב הרצאה סדנא

עדיין מנסה לבנות את ההרצאה בכוחות עצמך?

די לניסוי וטעייה! בחר בדרך המוכחת להימנע מהרצאה כושלת.

  • עשרות לקוחות מרוצים שהגשימו את החלום ומופיעים עם הרצאתם.
  • סיסטם מוכח ומובנה להפיכת כל סיפור אישי להרצאה שבנויה לסחוף, לרגש, להצחיק ולהשפיע על קהל היעד.
  • ניסוח מסרים מדויק אשר קולע לקהל כמו חץ ישר ללב.
  • הומור הוא הנשק הסודי של המרצים. העניין הוא שיותר מדי ממנו יגרום לך להיראות כמו ליצן, אך אם תשמש בפחות מדי, תיראה רציני, כבד ומשעמם. לכן נלמד כיצד לשלב הומור בצורה חכמה, נכונה, במינון הנכון ובמקומות המדויקים.
  • ליהנות מהיכולת לעמוד בעוצמה ובביטחון מול כל סוג של קהל – גם אם מעולם לא עמדת על במה! ואם אתה סובל מפחד במה כרוני שמלווה אותך מילדות – זו ההזדמנות להיפטר ממנו!

מי אני?

בן 45 (אבל זה מתעדכן מדי יום 😊), בונה הרצאות וסדנאות, מכין מרצים לעמידה מול קהל, סטנדאפיסט, שחקן, מרצה וסופר.
בוגר בית הספר למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין ובעל ניסיון רב במשחק, הדרכה וכתיבה.
כתבתי והשתתפתי במספר תוכניות טלוויזיה ופרויקטים מובילים.
בשנים האחרונות הרציתי בוועידת TEDx והופעתי בארץ ובחו"ל עם ההרצאה "הסרטן מת מצחוק" המספר את סיפור החלמתי ממחלת הסרטן באמצעות הומור וצחוק.
כתבתי את הספרים "הסרטן מת מצחוק" ו"למי קראת אבא?!" המבוסס על הטור המצליח שלי ב – YNET ויצרתי את סדרת הטלוויזיה המצליחה "למה מי מת?!" המשודרת בערוץ yes drama.
מעביר סדנאות התפתחות והעצמה באמצעות הומור וצחוק.

ניסיון של יותר מ-20 שנה בכתיבה, עריכת תכנים והופעות מול קהל הופכים להיות ההצלחה שלך:

הופעות במדיה ועל במות:
תוכניות הטלוויזיה: "עבודה ערבית", "השוטר הטוב"', "המובילים".
תוכניות הסטנדאפ: "זואה קומדי בר", "עובר כל גבול" ופינת סטנדאפ שבועית בתוכנית של צופית גרנט.
סרטי הקולנוע: "מה כבר יכול לקרות" ו"אבוללה".
מופעי במה: "הסרטן מת מצחוק", השתתפות בוועידת ההרצאות של TEDx, "צחוק לכל גיל", "יד ראשונה מרופא".
ועוד…
כתיבה ובימוי:
יוצר סדרת הטלוויזיה "למה מי מת?!"
כתיבת טור קבוע ב-ynet, כתיבת הספרים "הסרטן מת מצחוק" ו"למי קראת אבא?!"
כתיבה לדרמה הקומית "דובדבני וקובץ'"
בימוי למופע של ננסי ברנדס "2008 לא לזה התכוונתי"
ועוד…

מרצים מספרים על תהליך העבודה עם אייל:

בין לקוחותיי

טעימה מן המדיה

קליפ מתוכניות וראיונות באנגלית
הרצאת טד
התוכנית "מדברים על זה"
שיעור פרטי - חדשות הבוקר עם ניב רסקין | ערוץ 12
סרטון מהמופע "הסרטן מת מצחוק" בעברית
כתבה באולפן שישי

הספרים שלי: עברית, אנגלית וערבית

ספרים אייל אלטויל - הסרטן מת מצחוק ולמי קראת אבא?

סדרות הטלוויזיה שלי

מספר תמונות מהאווירה המיוחדת בתהליך אישי:

דמיין את עצמך רץ עם ההרצאה שלך בהצלחה רבה מול קהלים וגופים שונים.

אני מאמין בלעבוד פעם אחת בצורה המקצועית והאיכותית ביותר ולבנות מוצר שישרת אותך לאורך שנים!
יציאה לתהליך לא מקצועי ובלתי ממוקד היא סיכון מיותר! היא כרוכה בבזבוז זמן, אנרגיה וכסף, מה שלא רק גורם לתסכול וייאוש אלא מצריך לבנות את אותו המוצר שוב מאפס ולהשקיע כספים ומאמצים מיותרים רבים.
אין שני לרושם ראשוני! מוצר טוב שעובר מפה לאוזן מייצר באזז טבעי, סיפוק עצום, מספק עוד לקוחות, מחזיר את ההשקעה במהירות ויכול לספק פלטפורמה נהדרת לעוד ערוץ הכנסה!

ליאור כלפון

מופיע עם ההרצאה המצליחה "למצוא את ביצת הזהב" בפני ארגונים, אירועים של ועדי עובדים וחברות ומספק דרכים ייחודיות למציאת הקול הייחודי שבנו ולהגשמת הייעוד שלנו בחיים.

ברק בכר

מופיע עם ההרצאה "ממה בנויה הצלחה" בפני חברות, יחידות צבא וארגונים שונים ונותן כלים חשובים להבנה הדרכים ליצירת הצלחה ומנהיגות.

ורד פלדמן

רצה עם ההרצאה "לגוף שפה משלו" בהצלחה רבה בעברית ובאנגלית לחברות ולגופים שונים. ההרצאה משמש לה כמוצר דגל לשלל מוצרים נוספים שפיתחה.

וההשקעה?

הידע שתקבל כאן בסדנה הוא הסיסטם המלא שהשקעתי מעל לשנה וחצי בליטוש ובדיוק שלו! ארזתי כאן ידע ייחודי וכלים עוצמתיים אותם רכשתי בעמל רב ובהשקעה של הון רב וניסיון בשטח של שנים בעבודה מול מרצים רבים אותם הכשרתי באופן אישי ושחלקם נמנים בין המרצים המוכרים והמבוקשים ביותר בארץ!

אני מגיש לך את הכל על כפית של כסף, כך שלא רק שתוכל סוף סוף להוציא את הסיפור שלך מהבטן לאור ולמלא את השליחות שלך אלא אפילו תקבל פורמט מוכח שיעזור לך לכתוב עוד הרצאות בעתיד בעצמך!

 

המחיר שלך היום! וההשקעה שלך בסדנה (וביציאה שלך לאור!) שאין עוד כמותה בישראל:

8,200 ₪

לא כולל מע"מ

אבל… אם את/ה מהירי החלטה, הנחה מיוחדת! עד 10.03.24

7,690 ש"ח

 לא כולל מע"מ בלבד!
ניתן לשלם עד 12 תשלומים

סיכום קצר של מה שאתה מקבל כאן:

  • מסע אישי חוויתי בן 14 מפגשים של 4 שעות כל אחד ליצירת הרצאת דגל אישית וייחודית שלך, בת כ – 60 דקות.
  • כלים להעברת ההרצאה בצורה מקצועית.
  • ידע ותבניות ליצירת הרצאות נוספות בעתיד באופן עצמאי!
  • בניית תשתית למצגת.
  • כלים לשיווק ההרצאה ביום שאחרי.

שים לב שזה כולל גם את הבונוסים הבאים:

  • פגישת אסטרטגיה אישית בת 45 דקות בסיום הסדנה להזנקת ההרצאה בשווי 800 ₪!
  • ספר שלי מתנה לבחירה: "הסרטן מת מצחוק" /  "למי קראת אבא?!".

חכה!

זה טבעי להתלבט, סה"כ מדובר כאן על השקעה ממש לא קטנה של זמן ושל כסף. ולכן אני מציע את הדבר הבא: תכין רשימה של כל השאלות שאתה רוצה לשאול, מלא את הטופס שלמטה ונקבע.

אייל אלטויל בניית הרצאות והדרכת מרצים

שאלות ותשובות

קשה לי להתחייב לתהליך של כ-14 מפגשים.

התהליך הוא חלק מהותי בבניית ההרצאה, הבנת המסר והתובנות וזיקוקם. לא ניתן להפוך סיפור אישי להרצאה מרתקת ומוצלחת ללא מחויבות מלאה שלך לתהליך ולמשימות.

אני לא בטוח שעבודה בקבוצה מתאימה לי.

לעבודה בקבוצה יש יתרונות רבים! היא חוויתית, תהליכית ומאפשרת להפתח לעוד מרצים, סוגים וכיוונים שונים של הרצאות. כמו כן היא סוג של מעבדה שבאמצעותה ננסה חומרים ונקבל פידבקים מחברי הקבוצה, כאלו שידייקו את הכיוון המרכזי. הקבוצה היא רשת תמיכה שמייצרת חיבורים מפרים בין אנשים בתחומים שונים.

אני לא בטוח שהסיפור שלי מספיק טוב.

בכל סיפור חיים ובכל תחום שזורות חוויות אנושיות, מרגשות ומצחיקות. בוא לגלות אותן יחד, ובוא נברר יחד מה הסיפור שלך!
בכל מקרה, אם ארגיש שהסיפור שלך לא מספיק חזק ועוצמתי, אגיד לך זאת.

האם ניתן לבנות בסדנה גם הרצאות בתחום העסקי?

בהחלט כן! עד כה ליוויתי לא מעט עסקים וגם אנשי מקצוע מהמגזר העסקי לצורך בניית הרצאה לצרכים שונים. בסדנה נלמד כיצד לשזור חומרים מהתחום העסקי לצד סיפורים אישיים ולייצר הרצאה עסקית עוצמתית ומרגשת!

אין לי מספיק ניסיון לעמוד מול קהל / אני מפחד לעמוד על במה. מה עושים?

כמו כל דבר בחיים, ניסיון זה דבר נרכש. בעזרת טכניקות וכלים מתאימים ומוכחים, אעזור לך להרגיש בטוח גם אם מעולם לא עמדת על במות.

האם ניתן להפוך למרצה במשרה מלאה?

בהחלט כן. חלק לא קטן מהמרצים שהכשרתי הפכו את ההרצאה שלהם למודל רווח עיקרי ומשתכרים אלפי שקלים להרצאה ואף יותר.

האם אפשר לשלם בתשלומים?

כן. בהחלט ניתן לחלק את התשלום למספר תשלומים!

איזה כיף! אוטוטו ניפגש פנים אל פנים (:

נא למלא את הפרטים בטופס ואחזור אליך בהקדם.

לפרטים נוספים אתם יכולים לפנות אלי (054-795-5488) גם בוואטסאפ (איקון בתחתית העמוד)

שליחה באמצעות ווטסאפ